نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد
سرخط خبرها

هیجان لیگ برتر فوتسال برای تیم‌های مشهدی| از لقمه آماده حفاری تا تقابل در سالن کارگران

  • کد خبر: ۹۵۹۶۶
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
هیجان لیگ برتر فوتسال برای تیم‌های مشهدی| از لقمه آماده حفاری تا تقابل در سالن کارگران
امروز ساعت‌۱۶، میزبانی هم‌زمان ۲ نماینده استان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال به مصاف رقبای خود می روند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، امروز در سراسر کشور آغاز می‌شود که طبق برنامه در مشهد هر ۲ نماینده استانمان میزبان حریفانشان هستند. از ساعت‌۱۶ امروز در سالن بهشتی مشهد فرش‌آرا پذیرا‌ی تیم حفاری اهواز است و هم‌زمان با این مسابقه در سالن کارگران قاسم‌آباد، چیپس‌کامل به‌مصاف زندی‌بتن کلاردشت می‌رود؛ دو‌مسابقه‌ای که فارغ از جذابیت‌های خاصش فرصت مناسبی برای مشهدی‌ها‌ست تا دست‌پر از بازی برگردند و جایگاه خودشان را در جدول ارتقا دهند.

بر‌خلاف ۲ هفته قبل که فرش و چیپس در روز میزبانی از گیتی و مس شانسی برای کسب امتیاز نداشتند، امروز شرایط کاملا متفاوت است و باید در انتظار ۲ برد شیرین برای نمایندگان خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال باشیم.

فرش و لقمه حاضر‌آماده حفاری

فرش‌آرا بعد از پیروزی خوبی که هفته گذشته در تهران برابر راگا به دست آورد، این هفته در مشهد این فرصت را دارد تا با شکست تیم قعر‌نشین و بحران‌زده حفاری اهواز جایگاه ششم خود را تثبیت کند؛ رتبه‌ای که البته تثبیت‌کردن آن هم اتفاق خوبی برای این تیم قدیمی فوتسال خراسان و ایران نیست، اما با توجه به وضعیت جدول و فاصله سیزده‌امتیازی فرش‌آرا با تیم پنجم جدول! می‌تواند در این شرایط بد، اتفاق خوبی باشد. با وضعیت کنونی، ماندن فرش‌آرا در پله ششم جدول، بالاترین رتبه‌ای است که می‌توان برای این تیم متصور شد و اگر آن‌ها بتوانند همین جایگاه را که توسط دست‌کم ۴ تیم دیگر تهدید می‌شود، حفظ کنند، احتمالا برایشان رضایت‌بخش خواهد بود.

سپاهان، نزدیک‌ترین رقیب فرش‌آرا در جدول، که هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و مس سونگون را در شهر خودش شکست داد، امروز هم‌زمان با بازی فرش‌آرا و ملی‌حفاری اهواز به مصاف شهروند ساری، دیگر‌تیم بحران‌زده لیگ می‌رود که بازی دشواری برای این تیم تازه‌تأسیس اصفهانی نخواهد بود.

جمع مشهدی‌ها در بازی زندی‌بتن و چیپس

مصاف ۲ تیم تازه‌وارد لیگ برتر، محل جدال مشهدی‌های لیگ امسال است؛ دو تیمی که یکی (چیپس‌کامل) پر از بازیکنان مشهدی است و دیگری (زندی‌بتن) بیشترین تعداد مشهدی‌های لیگ را در تیم خود دارد. رحمان سارانی، مهدی دهقان‌نژاد، ابوالفضل مینوئی و سجاد امانی، مشهدی‌های این تیم مازندرانی هستند که حضورشان در بازی امروز می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. این بازی سوای جذابیت تقابل مشهدی‌ها با هم از نظر جدولی نیز حائز‌اهمیت و جالب است.

زندی‌بتن اکنون هفده‌امتیازی و در مکان دهم است و تیم چیپس‌کامل با ۱۶‌امتیاز همسایه این تیم در جایگاه یازدهم جدول است. این یعنی اینکه شاگردان حسین جنگی با پیروز‌ی در این بازی می‌توانند جای زندی‌بتن را در جدول بگیرند و اگر همه‌چیز خوب پیش برود، هم‌امتیاز فولاد زرند و فردوس قم شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->